Geoblog.pl    majorski    Podróże    Jacht.    Impreza z serferami

Impreza z serferami

Stany Zjednoczone Ameryki
Stany Zjednoczone Ameryki, Folly Beach

To wylądowałem na tym kutrze, chuj sie dzieje. Zjeb dun maszyny nie pokazał, jade z koksem dalej.

Po kilku dniach wylądowałem z przygodnie poznanymi kurewkami i serferami na chacie na plaży. Szlajaka po getcie w moich butkach oferuje ciekawe znajomosci, jak zwykle.

Typ, ktory nienawidzi serferow hipsterow kurewek i plaż wjebał się na mine :d Jeżeli istnieje rasa, ktora moglbym zamordowac za to ze nie pasuje do niej wogole bylyby to te kutasy wlasnie. Trzeba kiziac im po poczuciu wlasnej wartosci by się cieszyli, a jak czytałeś bukowskiego, i wiesz o nju jork protestach to łał.
Gupie gejuchy.
Co do tematu dziewczyn, wygladaja latwiej niz kurwa europejki a to stary jest wlasnie najgorsza czesc bo zawsze czlowiek sobie mysli ze te kurwy sa tylko euro a okazuje się ze gorsze szmatky mamy kochanie w stanach. Brzydziłbym sie ruchać, chociaż opalone i całkiem fit.

Najgorsze jest to, ze nie pasuje tutaj wogole. Cała okolica, gdzie żyją normalni, uzbrojeni faszystowscy law obajding citizen w typie Komedienta wydaje sie być rajem.

Serfery.

Teoria usmiechania się na siłe nie przemawia do mnie wogole. Ni chuja. Dokarmianie kurwa serferuff powinno byc kurwa dopłatne :d Nigdy, mnie nie jaralo takie towaszystffo. Bo smierdzi kupom. Bujaka madafaka!